Celinahansen.blogg.no

Bokanmeldelse: Nora Roberts, Skygger og lys

P baksiden av boken
Adam Haynes besk hos den bermte kunstneren Philip Fairchild har to hensikter: delvis vil han slappe av og male noen uker, delvis vil han underske omstendighetene rundt et stjlet maleri. Han mistenker at Philip er involvert i handel med forfalskninger av bermte verk.

Det han ikke hadde regnet med, er mtet med Philips datter, Kirby. Flelsene, som med en gang blusser opp mellom dem, gir han skyldflelse, for skal ha f fullfrt oppdraget sitt, m han lyve for henne.

Og da alt stilles p spissen, str Adam overfor sitt livs utfordring - han m vinne tilbake Kirbys tillit... eller miste den eneste kvinnen han noen gang har elsket.

Min mening om boken
Dette var absolutt en grei bok, men den begynte ikke bli noe srlig spennende fr slutten. Jeg syns den var litt kjedelig, men da jeg kom til de siste fem kapitlene s tok det seg bra opp resten av boken.

Som sagt, litt kjedelig, men en grei bok med grei handling. Jeg ville nok ikke lest den p nytt for si det snn s jeg kan ikke helt anbefale den videre. Det fr vre opp til deg om du vil lese den.

Terningkast: 3

Har du lest denne boken?

Hva syns du isfall om den?

Dersom du liker bloggen min, vil se mer av meg og holde deg oppdatert p nye innlegg, kan du gjerne legge meg til som venn. Du kan ogs flge meg p:

Instagram: @celinahansen HER

Twitter: @celinahansen HER

Bloglovin: HER

Facebook: HER

Pinterest: HER

Youtube: HER

Translate to english

Bokanmeldelse: Susan Mallery, Akkurat som du er

P baksiden av boken

Det er ikke alltid s enkelt ha en skyhy IQ, men problemer med forst seg p sosiale forhold. Alt Felicia noen gang har nsket seg, er et vanlig liv. P det lille stedet Fools Gold virker det som om folk for frste gang aksepterer henne som hun er, men med kjrligheten er det mer komplisert. Det er ingen tvil om at eieren av stedets radiostasjon, Gideon, vil ha henne i sengen sin, men vil han ha henne i livet sitt? Da han var soldat i Afganistan, lrte Gideon seg en dyrekjpt lekse: Flelser er livsfarlige. Selv om Felicia vekker begjret i ham, m han beskytte hjertet sitt. Men s skjer det noe som gjr det enda vanskeligere holde fast ved den overbevisningen, og sprsmlet er hva som kommer til vinne til slutt - fornuft eller flelser.

Min mening om boken

Enda en bok som falt veldig godt i smak. Jeg leste denne ferdig p relativt kort tid for nr jeg frst begynte lese, ville jeg ikke legge den fra meg. Det er kjrlighet, intriger og karakteren Felicia gjr boken humoristisk ogs. Denne burde du absolutt lese. Jeg leste den som ebok via Storytel.

Terningkast: 5

Har du lest denne boken?

Hva syns du isfall om den?

Instagram: @celinahansen HER

Twitter: @celinahansen HER

Bloglovin: HER

Facebook: HER

Pinterest: HER

Youtube: HER

Translate to english

Bokanmeldelse: Marie Kondo, Magisk opprydding: rydd deg lykkelig med KonMari-metoden

P baksiden av boken
Rydd deg til et bedre liv!

Ryddetrenden som tar verden med storm! KonMari-metoden gr sin seiersgang verden rundt. Hemmeligheten bak suksessen er at den lrer deg teknikkene du trenger for rydde n gang for alle. Og har du et ryddig rundt deg, vil ogs livet ditt bli bedre.

Helt siden hun var liten, har japanske Marie Kondo vrt opptatt av finne gode systemer for rydde og organisere. I dag er hun verdens ledende ryddekonsulent, med lange ventelister og en sensasjonelt bestselgende bok bak seg. Magisk opprydding har solgt mer enn 4 millioner eksemplarer og har toppet New York Times' bestselgerliste i et r.

Min mening om boken
Denne boken er rett og slett fantastisk. Jeg ble utrolig inspirert og har allerede gtt gjennom de fleste kategoriene og kvittet meg med masse som bare tok opp plass her hjemme, men som ikke ga meg glede og ikke ble brukt. Det er som et helt annet hjem og jeg er superfornyd. Jeg har til og med ftt Alexander til g gjennom sine ting noe som har minsket enda mer p rotet. Det blir nesten ikke rotete her lenger fordi alt har en plass og vi er flinke legge ting p plass nr vi er ferdige med dem. Noe s utrolig deilig! Det er helt sant at man kan rydde seg lykkelig. N gjenstr det bare vre obs p at rotet og alle tingene ikke bygger seg opp igjen.

Jeg anbefaler absolutt alle lese denne boken selv om du tror at du er flink til kvitte deg med ting. Jeg ble overrasket over noen av tingene jeg kastet eller ga bort, men jeg har ikke savnet noe etter at det ble borte s det er bare et bevis p at det var rett kvitte seg med det. Det gir stor glede til en organiserings- og kontrollfreak som meg. En stor tommel opp til denne boken alts!

Terningkast: 6

Har du lest denne boken? Hva syns du isfall om den?

Ble du like inspirert som meg til kvitte deg med tingene dine?

Instagram: @celinahansen HER

Twitter: @celinahansen HER

Bloglovin: HER

Facebook: HER

Pinterest: HER

Youtube: HER

Translate to english

Bokanmeldelse: Nora Roberts, Skyggedansen

P baksiden av boken
Maggie Fitzgerald, en feiret komponist som skriver filmmusikk, flytter fra sitt hektiske og glamorse liv i California til avsidesliggende Morganville for komme nrmere naturen og seg selv. Der kjper hun et gammelt hus. Med huset flger det en stor eiendom, og Maggie blir anbefalt henvende seg til anleggsgartneren Cliff Delaney - en mann som har dmt henne p forhnd som bortskjemt Hollywoodprinsesse. Selv synes Maggie at Cliff er nedlatende og arrogant. Da Cliffs firma gr i gang med gravearbeidet, blir det til alles forskrekkelse funnet menneskeknokler, og en ti r gammel tragedie kommer til overflaten. Etterforskningen griper forstyrrende inn i Maggies liv - og tvinger henne rett i armene p den mest irriterende mannen som finnes! P grunn av faren for at noen skal bryte seg inn i huset til Maggie, skal nemlig Cliff bli boende til drapsgten er lst. Men er Cliff egentlig s uskyldig som det virker som, eller er det mer som lurer i skyggene her?

Min mening om boken
Dette var virkelig en page turner. Jeg elsket denne boken fra start til slutt. Den var spennende og jeg ville alltid vite hva som skjedde videre. Slutten var bde overraskende og ikke. Jeg hadde mine teorier om hvem morderen var og den teorien forandret seg flere plasser i boken s jeg ble nesten litt overrasket da jeg fant ut hvem det var. Da jeg leste bakhistorien, skjnte jeg hvorfor.

Jeg kan virkelig anbefale denne boken videre. Jeg leste den ut i lpet av kort tid og tror du kommer til gjre det samme.

Terningkast: 5

Har du lest denne boken? Hva syns isfall du?

Har du noen boktips til meg?

Instagram: @celinahansen HER

Twitter: @celinahansen HER

Bloglovin: HER

Facebook: HER

Pinterest: HER

Youtube: HER

Translate to english

Bokanmeldelse: Susan Mallery, Mot stjernene

P baksiden av boken

Nina Wentworth har viet livet til ta seg av andre og er sykepleier p Blackberry Island. Hun mtte tidlig ta ansvar og opptre mer som en mor enn moren hennes noensinne hadde vrt. Derfor ga hun avkall p drmmen om bli lege - og sin frste kjrlighet. Lillessteren derimot, fikk bre ut sine vinger og reise fra ya. N er Averil p vei hjem igjen, noe Nina ikke er spesielt glad for, siden hennes eget liv plutselig er blitt komplisert. Nina befinner seg brtt og uventet i en situasjon der hun m velge mellom to menn - sin gamle flamme og en pilot som er forelsket i henne. Men selv om alt dette kan vre morsomt hyggelig, m Nina konsentrere seg om den harde virkeligheten. Averil vil tydeligvis bryte ut av ekteskapet. Moren deres lever livet like ansvarslst som hun alltid har gjort. Nina begynner forst at hun er i ferd med miste kontrollen, og hpet om komme seg vekk fra ya, svinner hen. Men s oppdager moren noe som kan forandre alt en gang for alle.

Min mening om boken

Dette er helt min type bok. Det skjedde nye ting hele tiden s boken var aldri kjedelig. Jeg ville bare lese videre for finne ut hva som skjedde og jeg vil fortsatt vite hva som skjedde videre selv etter at boken er ferdig. Selv om det var mye holde styr p, var det lett henge med. Dette var en utrolig god bok som jeg koste meg med lese. Jeg kan uten tvil anbefale den videre til andre lesehester der ute. En skikkelig god bok som passer perfekt p ferie, foran peisen eller fr leggetid. Kanskje ikke sistnevnte dersom du er avhengig av en god natts svn, hehe.

Terningkast: 5

Har du lest denne boken?

Hva syns isfall du?